Q&A
Ce se întâmplă cu banii pe care îi dau pentru un produs?
Acesta nu este un PRODUS. Este un GEST. Prețul său nu este o sumă de bani. Este o ȘANSĂ.
Donațiile obținute susțin cauzele medicale și sociale ale asociației MERCI CHARITY BOUTIQUE. Detalii pe facebook sau website.
Pot proba sau modifica un produs?
Da, produsele pot fi modificate sau probate, în Atelier Merci din strada Matei Voievod, nr. 15, apartament 1, interfon 1, sector 2.
De unde provin produsele reciclate?
Produsele reciclate sunt donații făcute de persoane fizice, către magazinul caritabil. Produsele donate sunt verificate și împărțite astfel:
- produse ce merg mai departe către familiile cu care lucrăm
- produse ce rămân în magazinul caritabil
- produse ce merg către Atelier Merci pentru a fi modificate și achiziționate în schimbul unei donații
Intrebari despre produse si comenzi
Cum pot căuta un anumit produs în magazin?
Pentru a căuta un produs, vă rugăm să folosiți modulul de căutare existent în partea de sus a site-ului. Introduceți informațiile căutate, iar dacă acestea se regăsesc pe site, vi se va afișa o listă a rezultatelor compatibile.
Sunt persoană juridica. Pot cumpăra?
Da, Merci Charity Boutique (ateliermerci.ro) onorează comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscală cu datele firmei, vă rugăm să introduceți datele care vi se vor solicita la înregistrare sau în cadrul procesului de comandă.
Cum procedez dacă doresc ca livrarea să se facă la o altă adresă decât cea specificată în contul meu de client?
În această situație, în cadrul procesului de comandă, veți avea opțiunea să introduceți informațiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.
Administrarea contului de client
Am uitat parola contului. Cum procedez?
În cazul în care nu vă amintiți parola contului Dvs., vă rugăm să folosiți opțiunea Recuperează parola uitată, disponibilă în pagina Acces cont.
Cum procedez dacă doresc să modific datele din contul meu?
Pentru a modifica datele din contul de client, vă rugăm să vă autentificați în cont și să accesați apoi opțiunea Actualizare cont, disponibilă în secțiunea Contul meu.
Trebuie să am cont pentru a putea cumpăra?
Pentru a face cumpărături pe acest site, este necesar să vă creeați un cont de utilizator. Acesta poate fi creat și după ce ați adăugat produsele dorite în Coșul de cumpărături.
Pot modifica o comandă lansată?
În cazul în care doriți să modificați o comandă, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact de pe site. Vă rugăm să precizați și ID-ul comenzii, pe care îl puteti regasi în secțiunea Istoric comenzi.
Pot afla informații despre comenzile anterioare?
Puteți consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesând secțiunea Istoric comenzi..
Intrebări generale
Doresc să achiziționez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?
Pentru mai multe informații despre disponibilitatea produsului, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact de pe site.
Doresc să obțin informații suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?
În acest caz, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact.